Αναζήτηση

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Δωρεάν wifi

«Μήτσο, Μήτσο τρέχα...»
«Τι τρέχει ρε γυναίκα;» είπε ο Μήτσος μου λαχανιασμένος μπαίνοντας στην κρεβατοκάμαρα.

«Ο Αντώνης μάνα μου, είπε ότι από του χρόνου θα έχουμε δωρεάν wifi όλοι οι Έλληνες γιατί μας νοιάζεται και μας συμπονάει παιδί μου... Το έχει ψάξει ο άνθρωπος. Αμ, γι’ αυτό είναι πρωθυπουργός παιδί μου, γιατί σκέφτεται. Όχι σαν κάτι άλλους, που όπου φυσά και όπου γέρνει... ».
«Άσε μας ρε γυναίκα, με τον Αντώνη σου. Μου έκοψες την χολή, τρέχοντας ήρθα».
«Ε, καλά δεν έπαθες και τίποτα. Τσιγάρο στο μπαλκόνι έκανες και κουβεντολόι με τον απέναντι. Καλά πήγαινε μην σε κρατάμε. Εγώ θα απολαύσω τον Αντώνη μου».

Ύστερα από αρκετή ώρα.
«Μήτσο, Μήτσο τρέχα...».
«Τι τρέχει ρε γυναίκα πάλι; Είπε και κάτι άλλο ο Αντώνης σου;».
« Έλα μην γίνεσαι κακός Μήτσο. Το ρεύμα έπεσε, πήγαινε εσύ που ξέρεις να δεις τις ασφάλειες. Χάνω την συνέντευξη».
«Το ρεύμα δεν έπεσε, γυναίκα. Άνεργοι και οι δύο, δεν είχε ο πατέρας σου να μας δώσει δανεικά για το ρεύμα άρα μας το έκοψε η ΔΕΗ. Όταν θα έχουμε λεφτά να το πληρώσουμε θα το βάλουμε. Προς το παρών τράβα κάτω στην μάνα σου, να δεις τηλεόραση... και τυχερή είσαι που υπάρχουν και αυτοί αλλιώς μας έβλεπα στον δρόμο.»

Και συνεχίζει με ειρωνικό ύφος ο αντρούλης μου.
«Αλλά μην στενοχωριέσαι καρδιά μου. Όταν ο Αντωνάκης σου μας δώσει δωρεάν wifi και ρεύμα να μην έχουμε, θα του βάλω την πρίζα στο κωλαράκι του και θα έχεις wifi καρδιά μου.΄Πάρε τώρα το φακό μη φας τα μούτρα σου μες στα μαύρα σκοτάδια, να ψάξω εγώ να βρω κανά κερί».

Α, ρε Μητσάρα.... Θεός είσαι και μ’ αγαπάς. Αν δεν μου την έσπαγες και καμιά φορά με τις σοφίες σου, όλα θα ήταν τέλεια Μητσάρα...Όλα.

                



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...